Pagina1 van 1
Forum

Welkom bij de Tweaking4All gemeenschapsforums!
Voor je gaat deelnemen, bekijk de Forum Regels!

Specifieke onderwerpen: Start het onderwerp met de naam van het programma of systeem.
Bijvoorbeeld “MacOS X – Jouw vraag“, of bijvoorbeeld “MS Word – Jouw Tip of Truc“.

Merk op: Omschakelen naar een andere taal zal niet werken als je een post aan het lezen bent aangezien er waarschijnlijk geen vertaling beschikbaar is.

nVidia Shield (2017...

Deel:
Meldingen
Alles wissen

[Opgelost] nVidia Shield (2017) - Kodi stops steeds weergave abrupt

1 Berichten
1 Gebruikers
0 Reactions
3,112 Bekeken
 Hans
(@hans)
Famed Member Admin
Deelgenomen: 12 jaar geleden
Topic starter  

Na de aanschaf van een  nVidia Shield (2017 model), bleef ik maar tegen het abrupt stoppen van weergave van video aan lopen met Kodi (17.2, 17.5 en 17.6). Steeds werd er voor zo'n 3 tot 6 minuten video weeregeven en daarna abrupt een stop en terug naar het menu. Knap irritant als je een filmpje aan het bekijken bent en ieder 3 tot 6 minuten de film opnieuw moet starten.

Na wat prullen vond ik dat onder de nVidia Shield instellingen, onder de Network opties, dat het uitzetten van IPv6 en uitzetten van Scanning for Network deze problemen ineens oplost.

Wet technische details:
Kodi versies getest: 17.2, 17.5 en 17.6.
Ik gebruik MySQL voor het delen van de database.

nVidia Shield (2017), model P2897, versie 7.0, ethernet Gb netwerk. Shield Android TV System versie 6.2 (24.32.406.417)
Android security patch November 5, 2017, kernel 3.10.96+ (Nov 19, 2017), build NRD90M.2427173_1007.9973.

Video bestand op een QNAP NAS, en de NAS wordt niet voor data opslag van de nVidia gebruikt.

Hopelijk heeft iemand hier wat aan ... 

BeantwoordenCiteren
Deel: